Kooom heeeem

Jag tycker inte om när habbi är låååångt borta i sverige och jag är kvar här i Santa Barbara.. Allting blir mycket tråkigare, vardagen, de lediga stunderna, festerna.. Ale och Hanna har också åkt iväg.. Det är bara jag och Lina kvar i stort sett...



Gammal partybild på Ale, Älsk, Lina och Ellen (jag är mästaren bakom kortet)

Shit vad jag saknar våra Sharkeez kvällar.. Alla samlades hemma hos mig och förade och sen gick vi ut.. Vi får fortsätta på den traditionen nästa termin.. Nu stänger klubben klockan 12 för det är så lite folk där, nästan alla har åkt hem över jul..

(vad jag kände nu helt plötsligt att detta inlägget var nog det mest meningslösa jag någonsin skrivit, handlar ju om ingenting alls)

Kommentarer
Postat av: malin

God jul :):)

Hoppas allt är bra där borta i staterna!

sup lungt på nyår :)

Puss på röva

2008-12-24 @ 12:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0