tuesday morning

Shit jag har kommit på att jag är sämst på att skriva blogg.. Jag har två stycken på började inlägg som jag aldrig skrivit klart, men nu är det dags! Lite snabba updates:

- Habbi har åkt till sverige för att vara där i en månad
- På fredag kommer min familj
- Skolan har slutat (och jag kan säga att jag är ett stort frågetecken och undrar vad jag gjort under terminen, för det där var inga bra betyg!)
- Vi har haft luciatåg här i SB

Denna veckan måste jag ägna åt städning, för min lägenhet ser skit ut efter alla fester som man inte städat upp riktigt efter.. Jag förstår inte hur det kunnat bli så stökigt, men å andra sidan har jag inte vart ensam här på säker två-tre månader. Antingen är det ett kompisgäng här, Lina eller älskling.. Men det är mysigt, missförstå mig inte! Men jag ska faktiskt försöka ta en kväll nu innan mina föräldrar kommer så jag är helt ensam, kan nog behövas så jag kan ladda upp mig och få tänka i lugn och ro...


Kommentarer
Postat av: Elin

ja du e verkligen sämst på att blogga, haha näst efter mig ;) nämen du måste uppdatera! jag känner mig lost annars haha. puss.

2008-12-16 @ 21:24:58
URL: http://tystelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0