tjejer vs. killar

Jag och min pojkvän har en "tävling", vi försöker bevisa vem som tänker på sex mest, killar eller tjejer. jag anser att det enda en kille tänker på är sex, men han håller inte med. När en av våra kompisar haft sex med en kille för första gången vill vi självklart veta hur det är, gärna i detalj -enligt han så räcker det för en kille att veta att de haft sex, inga dirty details där inte!

Just nu står det 1-1. Min poäng fick jag när jag bad en gemensam killkompis hjälpa mig att komma på min uppgift. Båda två började asgarva - 1-0 till mig. Han fick sin poäng igår.. Jag mötte honom i stan vid elva på kvällen, han hade två fyrkantiga papperssaker i sin hand som han lät mig känna på och sa med ett leende "de här ska vi ha ikväll". "Aha, kondomer" tänkte jag, men gud så fel jag hade! Det var två tepåsar...

Kommentarer
Postat av: Norrlandsguld

Babe, jag skrattar fortfarande åt detta...

Tänker du bara på sex du...

(å de ska komma från min:):)

2008-11-22 @ 16:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0