Vad tänker han?

När vet man om man är tillsammans? Är det när man börjar träffas intensivt? När vänner kallar en för pojk- och flickvän? Eller när man håller handen hela tiden?

Jag tycker att sånt är jättesvårt att veta. Det bästa är såklart att prata om det. Men jag är en old-fashion-tjej och jag vill att killen ska ta intiativet, så vad gör man om han inte tar upp samtalet med stort D? Ska man gå på sin känsla? För man kan faktiskt känna när det börjar bli mer seriöst, kanske det är då man är tillsammans. Kanske är det alla anledningar ovan? Man är tillsammans om; man träffas intensivt, när säger att man är det och när man håller hand hela tiden. Ja det tycker jag låter bra, frågan är vad han tycker ...

Kommentarer
Postat av: Elin

jag tycker det låter som ni är tillsammans ;) hålla handen liksom. mm.. men vad vet jag. Jag vet inte hur det funka is the US and A. :)

2008-11-17 @ 07:00:53
URL: http://tystelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0