love is in the air

jag har kommit på att jag inte tycker om att blogga för att min blogg är så ful..  någon som vill fixa upp den? *blinkblink*

Jag har vart upptagen de senaste dagarna om man säger så.. Habbi kom hem i torsdags och sen efter det har jag vart med han varje dag.. Otroligt underbart att få se han igen!!

Ikväll så ska nästan hela gänget dra till Sharkeez men jag är på tok för trött för att följa med.. Jag vet inte.. kanaske är med på förkröket i alla fal.. men jag har precis krypit i min pyjamas byxor och no chance att jag tar av mig dom! Nä.. om älsk och jag ska vara med får det allt bli i pyjamas byxor! Haha..

Å btw.. jag ska göra teoriprovet imorgon för CA körkort... Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Elin

omg, good luck! du kommer klara det !:D

2009-01-20 @ 09:37:16
URL: http://tystelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0