tisdag

Imorse när jag kom till klassen var inte läraren där, då var jag ändå fem minuter sen. Vi satt kvar i tio minuter till och sen gick vi allihopa. Jag gick hem och sov, slocknade så fort jag la huvudet på kudden, men det kanske var så konstigt då jag satt och pluggade till klockan två igår kväll. Nu ska jag till skolan och luncha med babe, sen ska jag göra lite ärenden för att sedan ha klass igen ikväll. Solen skiner som bara denidag, så underbart!

Jag har kommit på att jag fungerar inte förens efter tolv på natten, då blir jag hyperaktiv och kan både koncentrera mig på plugget och städa. Det är ju bra att det blir gjort men lite jobbigt när man ska gå upp 06.30..

Next school

Kommentarer
Postat av: ida

Visst ligger man och funderar? Jag funderar jämt och det resulterar bara i att jag somnar vid halv 5...puh, jobbigt. Kul blogg :) och bra åsikter!

2009-03-04 @ 12:13:53
URL: http://mrsidh.blogg.se/
Postat av: Anonym

du e bäst gumman! tur att någon vet hur jag känner! <3

2009-03-16 @ 13:21:19
Postat av: linnda

glömde skriv att det var frånmig :)

2009-03-16 @ 13:21:42
URL: http://linndy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0